menumenu
<-x- START MobileMenu.layout -x->
<-x- END MobileMenu.layout -x->
<-x- START BodyHolder.layout -x->
<-x- START MiniNavigation.layout -x->
<-x- END MiniNavigation.layout -x->
<-x- START Search.layout -x->
<-x- END Search.layout -x->
<-x- START DocumentContent.layout -x->
<-x--- STARTwebPART DocumentDetail -x->

S.PR+

<-x--- START fckeditor content -x->

 

 

3 m vnitřní výšky


Až 3 m vnitřní výšky s bočnicemi a celním uzávěrem: 100m3 objemu nákladového prostoru v mezinárodní přepravě. Návěs S.PR MEGA v sobě spojuje velkoobjemový transport s osvědčenými výhodami valníkového návěsu.

 

Rám z toho nejlepšího!


Od společnosti Schmitz Cargobull získáváte kompletní dopravní řešení, která jsou vyráběna podle nejvyšších standardů kvality. Zejména podvozky se neustále dále vyvíjí, aby co nejlépe splňovaly nároky na dlouhou životnost a jízdní vlastnosti. Schmitz Cargobull jako první výrobce užitkových vozidel nabízí žárově pozinkované, šroubované rámy, které jsou extrémně odolné a zachovávají si dlouhou životnost.

 

Čelní stěna


Čelní stěna je vyztužena v rozích ocelovými výztuhami pro ještě větší pevnost. Proti poškození zevnitř je stěna chráněna ocelovým plechem.

 

Bočnice


Hliníkové bočnice jsou vysoké 620 mm, jako alternativa jsou možné i bočnice o výšce 720 mm. Dorazy z tvrzené gumy proti nárazům vysokozdvižných vozíků chrání bočnice při nakládce před poškozením. Bočnice a zadní výkyvná klapka jsou na závěsech vybaveny táhly.

 

Sloupky


Jednodílné sloupky jsou velmi robustní a snadno se obsluhují. U hamburgru lze sloupky jednoduše vyvěsit, u shrnovací střechy lze sloupky posouvat po celé délce návěsu.

 

Patentované plachty TARPOS+


Nově vyvinutá technologie plachet TARPOS+ nabízí značně vyšší odolnost proti zatížení a roztržení v sérii pro všechna plachtová vozidla


Podívejte se na více informací o bočních plachtách TARPOS+

 

 

Zvolte flexibilní zajištění nákladu!


Za pomoci flexibilních zajišťovacích profilů dodávaných jako volitelná výbava, mohou zákazníci dosáhnout ještě vyššího standardu bezpečí. Manipulace se zajišťovacími profily je velmi jednoduchá a profily lze použít v jakékoliv výšce a po celé délce vozidla. Jejich použití je zejména vhodné v případě částečné nakládky pro zajištění nákladu proti pohybu dozadu nebo i proti pohybu dopředu, pokud je náklad uložen v jednotlivých sekcích nákladového prostoru.

 

Shrnovací střecha


Návěs S.CS MEGA je sériově vybaven shrnovací střechou o šířce palety, a může tak pružně reagovat na všechna přepravní zadání. Šířka mezi vnějšími sloupky činí všude 2 480 mm, což umožňuje přepravu klecových boxů narovnaných až po střechu.


Ochrana zadního rámu


Ochranné dorazy zadního portálu lze dodat dle přání v různých provedeních. Rohové dorazy v provedení gumových špalků či rolo gumové nebo ocelové dorazy. Pro ještě větší ochranu jsou tu dorazy přišroubované na ochraně proti podjetí.

 

Pro zvýšení ochrany zadního portálu je možné návěs doplnit systémem RDC (Ramp Distance Control). Ten signalizuje vzdálenost od překážky a zamezí tak různým poškozením např. při couvání k rampě.


Podívejte se na bližší informace o systému RDC

 

Náprava ROTOS®


Schmitz Cargobull úspěšně přenesl své zkušenosti z dlouholeté praxe v konstrukci návěsů na vývoj nápravových systémů. Výsledkem je náprava ROTOS®. Tento nápravový agregát je použitelný pro všechny návěsy Schmitz Cargobull. V případě různých typů vozidel ve vozovém parku se tak snižuje nutnost skladování náhradních dílů pro nápravu a brzdy na několik málo položek. Součástky do systému ROTOS® dodávají renomovaní výrobci. Skládá se z elektronického brzdového zařízení (EBS) se stabilizačním systémem (RSP), velkého brzdového kotouče (22,5´), který je z vnitřní strany chlazený vzduchem, bezúdržbového ložiska a osvědčeného vzduchového pérování Multi-Ride-Height (MRH). Optimální cirkulace vzduchu mezi jednotlivými díly zajišťuje trvale nízkou teplotu, a tím i delší životnost brzd.

Podívejte se na bližší informace o nápravách ROTOS®

 

 
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<--x-- END fckeditor content -x->
<-x--- ENDwebPART DocumentDetail -x->
<-x- END DocumentContent.layout -x->
<-x- START Footer.layout -x->
<-x- END Footer.layout -x->
<-x- END BodyHolder.layout -x->